ערב עבודות קומפוזיציה תשע"ט 2019

מנאום הפתיחה

ערב עבודות הקומפוזיציה של מגמת המחול מפגיש את הצופים עם תוצרי העבודה של תלמידות כיתה י"ב בהנחיית המורה לקומפוזיציה- תכלת כאון.

12 בנות כיתה יב: מזי, תאיר, קסם, מוריה, עדן, בר, רומי, טליה, איליי, שי-לי, שירז וג'וליה היגעו לגמר! וזה אכן גמר! להגיע לכיתה יב' לאחר שש שנים מאתגרות. 

בערב זכה הקהל לצפות בעבודות הגמר האישיות של הבנות, לאחר תהליך יצירה ארוך, מרגש, לא פשוט, שבאמצעותו כל אחת ואחת למדה על עצמה רבות.

היכולת להביע את קשת הרגשות שבהן דרך תנועה, לחיות ולנשום מחול הן המתנות הכי גדולות שזכו בהן.

צוות מגמת המחול מאחל לתלמידות לצאת לדרך חדשה, עם הכלים הרבים שקיבלו דרך הכרת הגוף והתנועה, ולצלוח כל אתגר שיעמוד בפניהן בעתיד.

זכרו שמגמת המחול והצוות שלה תמיד יהיו לכן בית.

ערב מכובד זה לא היה יוצא לפועל ללא עזרתם של רבים וטובים:

צוות מגמת המחול- אלכס, יפעת ויאיר, טליה ז'אן – מנהלת בית הספר, צוות ההנהלה ומורי בית הספר, מחנכות יקרות, שלי, רויטל ועפרה, מורי בית הספר למחול- אנה, עדן, חלי, טל, מיכל, צוות אשכול הפיס- שנית ואורי, אלי גונן וצוות מתנ"ס קולייר, הועדה הציבורית של רשת ישרוטל– על התמיכה הכספית ואירוח מורים מקצועיים במלונות הרשת, מירב עותני– מנהלת תאטרון וואו, דליה חוטה– מנהלת לשכת מנכל רויאל ביץ, גולן כהן– סמנכ"ל משאבי אנוש ויו"ר הוועדה הציבורית של ישרוטל, הורי תלמידות יב' – על ההשקעה הרבה ושיתוף הפעולה לאורך השנים, בועז סמוראי – שהעניק לנו חוויה ותמונות מדהימות מעל ומתחת למים, רון בננו – עריכה מוזיקאלית, שלומי דעי – צילום הערב, לימור קראדי – צילום סטילס, גיורא סגור– התאורה והסאונד ואביבה וייס – עיצוב גרפי.